- Zamierzamy systematycznie doskonalić i unowocześniać metody realizacji robót budowlanych oraz umacniać konkurencyjną pozycję w dziedzinie usług budowlanych, zarówno inwestycyjnych jak i remontowo-modernizacyjnych oraz wykończeniowych
Aby te cele osiągnąć zobowiązujemy się do:
- ciągłego doskonalenia skuteczności funkcjonującego w naszym przedsiębiorstwie systemu zarządzania jakością
- ciągłe śledzenie i stosowanie w naszej działalności aktualnych wymagań przepisów, norm, innych regulacji, a także trendów i postępu technicznego
- prowadzenia oceny zadowolenia klientów i podejmowania działań na rzecz wzrostu tego zadowolenia
- doskonalenia współpracy z dostawcami i klientami
- systematycznego podnoszenie kwalifikacji personelu
- prowadzenia działalności w sposób przyjazny dla środowiska
- zapewnienia dostarczenia wszystkich zasobów niezbędnych do realizacji założonych celów i zobowiązań.
Zarząd Przedsiębiorstwa jest odpowiedzialny za ustanowienie i realizację polityki jakości.
Decyzja dotycząca wprowadzenia niniejszej polityki została podjęta przez Zarząd Przedsiębiorstwa.
Warszawa, dnia 23.01.2017